BLUSH.hu Főoldal

iPod a siker útján

|
Bár Magyarországra csak az idei évben jutott el az Apple szenzációja, Amerikában 2005-ben már a harmadik generációját éli ez a sikertermék. Számos konkurens cég meglepődve áll az iPod sikerei előtt, hiszen az Apple egy számára ismeretlen piacon verte kenterbe: többek között a Samsungot, a Sonyt és a Panasonicot.


  Az iPod (és) a technika:

   Bár az iPod megjelenése előtt is léteztek már hordozható zenelejátszók, azonban egyik cég terméke sem aratott ezelőtt ekkora sikert. 
  Ez az elképesztő találmány ugyanis nem az eddig megszokott  60 vagy 74 percnyi muzsikát, hanem    15 000 számot képes tárolni és lejátszani; ez az eddigiekhez képest hatalmas újításnak számított, azonban nem akkora innováció, hogy emiatt az iPod az elmúlt évek sikerterméke legyen...
   A siker kulcsa tehát másban rejlik: az Apple tökéletesen ráérzett, hogy tulajdonképpen bármilyen terméket piacra dobhat, ha abból divatot csinál fantasztikus sikereket érhet el. S az elmélet testet öltött: az iPod jött, látott és győzött! Az eredményeken felbuzdulva megteremtett egy új zeneletöltési lehetőséget is: az iTunest: ez a program lehetővé teszi számunkra, hogy legálisan (pénzért) válogathatunk kedvenc muzsikusaink alkotásai közül.
  Ez azonban még mind semmi! Az iPod és az iTunes akkora őrület lett, hogy az internetes rádiók úgynevezett podcast-okat csináltak műsoraikból. Ezek az egyszerűen iPodra tölthető mp3 formátumú műsorokat jelentik, melyek új korszakot teremtve az internetes rádiózásban lehetővé tették, hogy utazás közben se kelljen elszakadunk kedvenc online rádióműsorunktól.
  A legfrissebb generációs iPodokba Almáék egy képnézegető programot is beheggesztettek, mellyel újabb őrületet indítottak útjára. Mondhatnánk, hogy ez a kis kütyü akkora siker, mint a mobiltelefonokba épített fényképezőgépek!

  Az iPod és a divat:

  A tecnika fejlődéséhez villámgyorsan alkalmazkodtak a világ nagy divatvállalatai is: a francia, angol, amerikai és olasz divatházak is azonnal észrevették az ipod nyújtotta lehetőségeket, s rögtön nekikezdtek, hogy az elegáns, igényes és nagyvilági hölgyek és urak iPodjainak megfelelő és trendi "öltözéket" biztosítsanak. CRonson, a Burberry, Emilio Pucci, Kate Spade, Marc Jacobs, a Juicy Couture, Louis Vuitton és Paul Smith csak néhányak azok közül, akik már piacra dobták különféle anyagú, stílusú és színű mp3 tartóikat. Ősztől akár már Magyarországon is megvásárolhatóak lesznek ezek a divatos és praktikus kis kiegészítők, melyek nélkül manapság nem is lehetne teljes egy kollekció.

  1. Juicy Couture, 2. Louis Vuitton, 3. Burberry Prorsum, 4. Emilio Pucci, 5. Paul Smith, 6. Kate Spade




2005, Blush.hu
Minden jog fenntartva.